Background

CASE: ALBERT HEIJN

Bij de Albert Heijn in Strijen was het de wens van onze klant om van de buitenzijde niet meer naar binnen te kunnen kijken, maar wel van binnen naar buiten bij diverse raampartijen. Daarnaast moest een deel van de glaspartijen de sfeer van de omliggende muren overnemen om een sterkere visuele presentatie te realiseren.

Scroll naar beneden om onze oplossing te bekijken

1450223813_circle-arrow-down

Background

OPLOSSING

De ramen zijn beplakt door ons team met een ‘one way vision’ materiaal. Daar is het zicht naar binnen toe mee weggenomen. De ramen die beter dienden aan te sluiten in de omliggende sfeer zijn beplakt met een 3M folie met ‘blockout’ laag. Voor deze folie is door ons DTP team een visual gemaakt op basis van foto’s van de omliggende muren. Door deze nuances is de visuele presentie van deze Albert Heijn velen malen sterker.

Scroll naar beneden voor de resultaten

1450223813_circle-arrow-down

Background

RESULTAAT

Door deze relatief kleine aanpassingen is de visuele uitstraling van de Albert Heijn sterk verbeterd. De inkijk op ongewenste locaties is verholpen en deze Albert Heijn heeft weer een frisse presentatie.

Kijk voor meer informatie over Albert Heijn op Albert Heijn.nl 

Artikel delen
Background