Bedrijfslogo op auto: een krachtig logo onderweg promoten
Een krachtig bedrijfslogo kan een van de meest herkenbare elementen van je merk zijn. Het is onderdeel van je visuele identiteit, je letterlijke en figuurlijke handtekening en een manier om je bedrijf te onderscheiden van de rest. Wist je dat je dit logo verder kunt laten reizen dan alleen je briefpapier, digitale communicatie of website? In dit artikel delen we de voordelen van het plaatsen van je bedrijfslogo op auto’s. Deze mobiele advertenties zijn een effectieve manier om je bedrijf onderweg te promoten.
Een rijdende promotie: constant zichtbaar
Het plaatsen van een bedrijfslogo op auto’s, ofwel: auto signing, is een vorm van rijdende promotie die overal waar de auto gaat, je bedrijf vertegenwoordigt. Of het nu een bedrijfswagen, een servicevoertuig of je eigen auto is, een goed ontworpen logo trekt de aandacht en creëert naamsbekendheid terwijl je onderweg bent.
Een van de voordelen van het gebruik van een bedrijfslogo op auto’s is de constante zichtbaarheid. In tegenstelling tot andere vormen van reclame die op gezette tijden worden uitgezonden, is je logo altijd zichtbaar voor iedereen die de auto tegenkomt. Dit doorlopende bereik leidt tot een grotere merkbekendheid en zorgt voor herhaalde herkenning.
Recentelijk hebben we deze auto voor onze klant Decit van opvallende bestickering voorzien. Een prachtig voorbeeld; dit bedrijfslogo valt absoluut op!
Lokale marketing
Wanneer je eigenaar bent van een bedrijf dat voornamelijk lokaal werkt, werkt lokale marketing heel goed. Lokale marketing is veel specifieker gericht op je doelgroep, kost vaak minder geld en is uiteindelijk effectiever dan een landelijke campagne als je klanten voornamelijk uit de regio haalt. Het plaatsen van een bedrijfslogo op auto’s is een effectieve manier om je lokale aanwezigheid te versterken. Mensen in je gemeenschap herkennen je logo en weten dat je beschikbaar bent voor hun behoeften. Opereer je door het hele land met vervoer? Ook dan is het bedrukken van je bedrijfsauto’s uitstekende marketing om je naamsbekendheid te vergroten
Professionele uitstraling
Een bedrijfslogo op auto’s draagt ook bij aan de professionele uitstraling van je bedrijf. Het geeft potentiële klanten het vertrouwen dat je een gevestigde en serieuze speler op de markt bent. Dit kan doorslaggevend zijn bij het kiezen van een bedrijf om mee samen te werken.
Bedrijfslogo Qnetics, zelfs van bovenaf zichtbaar
Bedrijfslogo op de zijkant van de auto
Laat je logo onderweg voor je werken
Het plaatsen van een bedrijfslogo op auto’s is een slimme zet voor bedrijven die hun merkbekendheid willen vergroten en een breder publiek willen bereiken. Met constante zichtbaarheid, lokale marketingkansen en de professionele uitstraling die het biedt, trekt een bedrijfslogo op auto’s de aandacht en maakt indruk op potentiële klanten. Het is een mooie manier om je werk naar een hoger niveau te tillen.
Uiteraard kunnen wij bij ddreklame je uitstekend helpen bij het zetten van je bedrijfslogo op de vervoermiddelen van het bedrijf. Dit doen we altijd met veel zorg en aandacht, zodat je precies uitstraalt wat jij wilt. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!
In deze blog:
Interesse?
Enthousiast?
We zouden het leuk vinden als je ons deelt!
Veelgestelde vragen
Daarvoor kun je bij ddreklame terecht!
De klantbeleving is de beleving en indruk die de klant heeft van jouw merk. De klantbeleving is gebaseerd op alle contactmomenten die de klant heeft met jouw merk. Dit betreft zowel direct contact, zoals een gesprek met een medewerker, tot indirect contact, zoals de sfeer die de klant ervaart op basis van jouw bedrijfsuitstraling (het interieur en exterieur). Ook jouw marketingactiviteiten spelen een grote rol bij de klantbeleving. De manier waarop jij jouw bedrijf in de markt positioneert heeft namelijk grote invloed op de associaties die de klant maakt met jouw merk.
Je kan de klantbeleving verbeteren door volledig in te zetten op een goede eerste indruk en sfeer. Dit betekent dat je bedrijfsuitstraling tiptop in orde moet zijn en aansluit op jouw huisstijl, visie en cultuur. Door gebruik te maken van diverse toepassingen voor binnenreclame en buitenreclame ben je al een heel eind op weg!
Voor een optimale bedrijfsuitstraling zorg je dat jouw huisstijl en missie en visie in al jouw uitingen terug komt. Denk hierbij aan opvallende lichtreclame op de gevel, wandvisuals met jouw slogan of kernwaarden, of raamfolie ter bevordering van privacy en concentratie. Zorg daarnaast met bewegwijzering voor duidelijkheid binnen jouw pand en een goede doorstroming over je terrein. Meer tips voor het creëren van een goede klantbeleving lees je op deze pagina.