Greenday TSN Groep

De Greenday van TSN Groep stond in het teken van duurzaam en emissieloos ondernemen. Om deze dag te realiseren, hebben wij diverse promotie items ontwikkeld en geproduceerd. Hierbij hebben we TSN groep geholpen hun vooruitstrevende visie beter kenbaar te maken. Gezien de totaal omvang van de opdracht was het een project dat perfect past bij ddreklame. Bovendien hielpen we graag mee aan de realisatie van een evenement met zo’n mooi einddoel!

Overzicht resultaten:
  • Inspiratieruimte met magnetische wanden
  • Keukenwand met uitgefreesd TSN-logo
  • Een nieuw ‘groen’ uiterlijk voor de elektrische bakwagen, elektrische wagen en elektrische bakfiets
  • Gepersonaliseerde desinfectiezuil
  • 22 premium roll-ups met diverse uitingen
  • Unieke ideeënboom

Over het project

Op zaterdag 11 juli was het zover: de Greenday van TSN Groep. Deze dag stond in het teken van duurzaam en emissieloos ondernemen en kwam voort uit de ambitie van TSN Groep om het duurzaamste logistieke centrum van de wereld te worden. Tijdens de Greenday waren 37 duurzame initiatieven en projecten aan een lange groene loper te zien. Om deze dag te realiseren hebben wij afgelopen weken ook hard meegewerkt, namelijk door de aankleding van het evenement onder handen te nemen! Hierbij hebben we op meerdere vlakken een bijdrage kunnen leveren en TSN Groep goed kunnen adviseren in materiaalgebruik en technische haalbaarheid.

Zo hebben we diverse items ontworpen en geproduceerd en ervoor gezorgd dat er samenhang is ontstaan tussen de verschillende items. Hiermee hebben we TSN Groep geholpen een eenduidige boodschap over te brengen die aansluit op de vooruitstrevende visie van het bedrijf.

Onze aanpak

Voor de aankleding van het evenement hebben we gewerkt met een door TSN Groep gekozen design dat ontworpen is door Fleur van der Plas (Gewoon Fleur). Dit design hebben we vervolgens doorgevoerd in alle items. Bij de productie van de verschillende items hebben we ons afgevraagd wat het doel van elk specifieke item is en hoe we ervoor konden zorgen dat dit product duurzaam geproduceerd werd. Hierbij keken we zowel naar het tegengaan van materiaalverlies tijdens de productie, als ook naar de duurzaamheid in het gebruik van de items.

Het eindresultaat

In totaal creëerden we voor de Greenday een groene inspiratieruimte met magnetische wanden die zeer geschikt is voor brainstormsessies over duurzame initiatieven en ook hebben we de keuken een natuurlijke uitstraling gegeven door een uitgefreesd logo te plaatsen op een achterwand voorzien van fotobehang met houtprint. Verder gaven we een bakwagen, een elektrische wagen en een bakfiets een nieuw uiterlijk door deze te wrappen in dezelfde ‘groene’ stijl. Hierdoor wordt de duurzame visie van TSN Groep voortaan overal waar de wagens heengaan kenbaar gemaakt!

Ook leverden we diverse items om de Greenday verder mee aan te kleden, waaronder een gepersonaliseerde desinfectiezuil, 22 premium roll-ups en een zelf ontworpen ideeënboom. De premium roll-ups zijn gebruikt om de verschillende initiatieven en projecten te introduceren langs de groene loper en dankzij de unieke ideeënboom kunnen werknemers en bezoekers op een originele manier hun ideeën over maatschappelijk verantwoord ondernemen met elkaar delen. Bovendien hebben we met onze speciaal ontworpen desinfectiezuil bezoekers geattendeerd op het ontsmetten van hun handen en zo geholpen om het evenement te laten verlopen volgens de richtlijnen van het RIVM!

In dit project:

Waarom ddreklame?

Interesse?

Enthousiast?

We zouden het leuk vinden als je ons deelt!

Offerte aanvragen

Uiteraard vrijblijvend.

Uitsnede logo 3M Select Gold Specialist
Uitsnede logo Sibon