CASE: REBRANDING ETOS STRIJEN & ETOS ALMKERK
De Etos-formule heeft eind vorig jaar een nieuw huisstijl geïntegreerd in haar winkels, waarbij de oude huisstijlkleuren plaats hebben gemaakt voor een strak en rustige uitingsvorm, namelijk zwart en wit. Ook het Etos-logo heeft hierbij een verandering ondergaan, waardoor het merk een nieuwe identiteit heeft gekregen. Omdat de Etos winkels in Strijen en Almkerk nog ingericht waren volgens de oude huisstijl, kregen wij de vraag om de rebranding van de winkels te verzorgen. Dit wilden wij natuurlijk wel! Bij de aanpak van het project hebben we de winkeleigenaren volledig ontlast en hebben we door creatief aan de slag te gaan de winkels op een eenvoudige en betaalbare manier weten te transformeren. Het resultaat: zeer tevreden klanten en prachtig uitziende winkels!
Behaalde resultaten
• Nieuwe en frisse uitstraling
• Vervanging 37 winkelschapborden, Etos Strijen
• Vervanging gevelreclame, lichtlijnen, en lichtbakbeplating, Etos Strijen
• Overgeplakte winkelschapborden, Etos Almkerk
• Ingeplakte interieurelementen, Etos Almkerk
• Hergebruik bestaande constructies, Etos Almkerk
• Korte doorlooptijd