Donderdag 20 oktober 2016 was een mooie dag op kantoor. Een delegatie van IKEA Nederland kwam op bezoek. IKEA is al sinds 1979 een vaste en zeer gewaardeerde klant. Ondanks onze dagelijkse contacten, vonden wij het tijd om weer eens bij elkaar te komen. Niet alleen om bij te praten, maar ook om nieuwe contacten te leggen. Daarnaast hadden wij een dagprogramma georganiseerd, met een zakelijke ‘randje’.

Voor de ochtend en de middag stond een signexperience met twee activiteiten gepland. Daarnaast stond een gezamenlijke lunch op het programma en stond er bij de afsluiting een persoonlijke verassing te wachten.

‘Kijkje in de signkeuken’
Een van de activiteiten was een rondleiding door ons bedrijf. Tijdens de rondleiding kregen zij een ‘kijkje in de signkeuken’. Hierdoor hoopten wij hen een beter beeld te geven van onze werkwijze en het bedrijfsproces. Een werkwijze die wij al 36 jaar succesvol uitvoeren en na 37 jaar nog steeds voor tevreden klanten zorgt. Daarnaast werden zij natuurlijk bijgepraat over onze laatste producten, zoals onze pvc-vrije folies, LED-toepassingen en pvc-vrije Airtex muurfolies. Ondanks de ingeplande tijd was het natuurlijk onmogelijk om alles te laten zien, daarom kozen wij ervoor om de direct print op berkenhout te demonstreren. Een product dat nog altijd geliefd is bij afnemers.

Zelf aan de slag!
Na de rondleiding was het tijd voor een gezamenlijke lunch. Deze lunch bestond uit verse en rijk belegde baquettes, aangevuld met een heerlijke soep. Dit was wel nodig, want voor die middag stond een heuse Workshop Carwrap op het programma. Helaas wordt dit werk nog wel eens onterecht onderschat. Het leveren van kwaliteit vergt juist vele jaren ervaring en een hoop materialenkennis. Daarom legde onze wrapspecialist Jolanda eerst de kunst van het carwrappen uit. Daarna mochten zij zelf hun wrapkunsten tonen op een personenauto.

De een deed bijvoorbeeld de motorkap, een ander het zijportier en weer iemand anders de achterklep. Uiteindelijk bleek het carwrappen toch moeilijker dan een sticker plakken op een raam. Dit beloofde daarom alleen al een hilarische workshop te worden. Vooral het ‘strijken’ van het materiaal zorgde voor veel hilariteit. Het materiaal was bijvoorbeeld te warm door het te lang föhnen of de hoek was verkeerd ingeschat. Het was prachtig om te zien hoe iedereen bezig was. Er ontstond zelfs een onderlinge competitie. Prachtig!

Voor herhaling vatbaar
Om 14:30 uur was het alweer tijd voor de afsluiting. Hierin werden de hoofdpunten van de dag nog even doorgenomen. Daarna werd helaas weer afscheid van elkaar genomen. Wij kijken nu al uit naar de volgende keer.

Bent u benieuwd hoe wij te werk gaan? Wilt u meer informatie over onze producten of zoekt u een adviseur voor uw visuele communicatie? Bel ons of maak een afspraak.

 

Volg ons ook op LinkedIn, Facebook en Instagram.
Dat vinden wij leuk.